23 Кві 2024, 16:21
PR

Олександра Погоріла: 5 ключових комунікаційних трендів 2024 року

Попри всі виклики під час повномасштабної війни, український бізнес розвивається, демонструючи непохитну стійкість та адаптивність. Ефективні комунікації — одна з важливих складових цього процесу. Своїм баченням 5 ключових комунікаційних трендів для корпоративних та особистих брендів поділилася Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця та керівна партнерка UAgency.

1. Фокус на імпакт та довіру

За результатами щорічного звіту Edelman Trust Barometer 2024, довіра до бізнесів зростає, у той час як до інших інституцій, таких як ЗМІ, урядів та NGO, спадає. 

Згідно з дослідженням Kantar щодо корпоративної соціальної відповідальності в Україні, 83% опитаних важливо чути про донати від бренду на ЗСУ,  83% — про допомогу в лікуванні поранених, 80% — про підтримку соціальних проєктів (допомога бідним, дітям, переселенцям та ін.), 64% — про підтримку національної культури, мистецтва та традицій.

Бренди та їх лідери мають робити внесок в позитивні зміни в суспільстві через відкриту комунікацію проєктів корпоративної соціальної відповідальності та практик відповідального лідерства.

Сьогодні важливо будувати такі стратегії, які орієнтовані на створення довготривалих стосунків зі всіма стейкхолдерами через прозорість та відповідальність, в яких довіра та імпакт — фундаментальний елемент.

Словом року, яке описує PR і комунікації у 2024, має стати Довіра.
Олександра Погоріла
директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця та керівна партнерка UAgency

2. Інклюзивність

Українське суспільство кардинально трансформується під час війни, люди з різними потребами, видимим й невидимим травмами тепер є в кожній команді, серед кожної категорії клієнтів. Тому завдання відповідальних брендів та лідерів — створювати доступний безбар’єрний простір для взаємодії та комунікації. 

Бізнесам вже сьогодні важливо переосмислити свої підходи та стратегії на предмет безбар’єрності: чи адаптований простір, сервіс або продукт до людей з різними потребами? Якщо ні — що можна зробити, аби зробити бренд більш доступним для різних аудиторій? 

Важливо дослухатись до спільнот з особливими потребами, розуміти їх виклики та активно включати їх досвід до покращення своїх продуктів та комунікацій. 

Наприклад, раджу подивитись «Відвал ніг» з Олександром Тереном.

3. Використання ШІ

Майже 80% українців знайомі зі штучним інтелектом, але тільки 29% користуються його можливостями. Ми з командою активно досліджуємо можливості ШІ та впроваджуємо в практику. Це дозволяє економити час на рутинних задачах, а творчий потенціал команди спрямовувати на ефективні стратегічні рішення. 

Новина за темою
Gemini чи Open AI: який помічник кращий для піарника

4. YouTube, подкасти та телеграм-канали

За результатами дослідження КМІС, 44% українців зараз отримують інформацію з телеграм-каналів, 36% — з YouTube-каналів. Також розвиваються подкасти: аудіоконтент споживають 76 % опитаних українців, з них 24 % — слухають подкасти щотижня.

Щоб комунікувати ефективніше — перегляньте екосистему каналів та інструментів комунікації вашого бренду, досліджуйте та використовуйте можливості нових медіа. Вони ситуативно випереджають традиційні ЗМІ за показниками довіри та популярності, надають широкі можливості для просування особистих та корпоративних брендів, відповідають запиту аудиторії на швидкий та лаконічний формат викладу інформації. 

При цьому робота з традиційними ЗМІ залишається фундаментально важливою для формування репутації та довіри.  

Новина за темою
Микола Давидюк: 6 ключових думок про комунікації від політолога

5. Особистий бренд

Цифровізація відкрила кожному з нас доступ до базових інструментів роботи з особистим брендом. Раджу враховувати зростаючий вплив соціальних мереж на ваш успіх в житті, бізнесі та кар’єрі. 

Комунікаційні стратегії компанії мають спиратись, в першу чергу, на сильні особисті бренди.
Олександра Погоріла
директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця та керівна партнерка UAgency

Крім того, лідери із сильними особистими брендами сьогодні стають ключовими амбасадорами та голосами бізнесів та організацій. Людині потрібна людина. Часи офіційних повідомлень та пресрелізів минули, ми хочемо чути ключові ідеї безпосередньо від їх творців. Тому комунікаційні стратегії компанії мають спиратись, в першу чергу, на сильні особисті бренди.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео