26 Кві 2024, 15:19

«Кров диджиталу»: благодійна ініціатива об’єднала диджитал ком’юніті навколо теми донорства

THE / DVIZH як бізнес-клуб групує навколо себе не просто диджитал спеціалістів та підприємців, а людей з громадянською позицією. Надзвичайно важливим є впровадження благодійних ініціатив у повсякденну діяльність та залучення у неї спільноти. 

Нещодавно THE / D запустив благодійну ініціативу «Кров диджиталу» спільно з ДонорUA, єдиною автоматизованою системою рекрутингу та координації донорів крові. Метою проєкту є єднання комʼюніті навколо теми донорства, а зрештою постійна донація резидентів та гостів клубу на цивільні та воєнні потреби. Врешті диджитал стане не тільки рушійною економічною сферою, а й соціальною.     

Довготривала співпраця THE / D та ДонорUA почалася з першого заходу, під час якого кожен охочий мав можливість дізнатись або ж перевірити свою групу крові за методом EldonCard та послухати про важливість донації, її місце у цивільному та воєнному житті. Подія мала своє логічне продовження безпосередньо у самій донації крові, що відбулася на базі клубу. 

Новина за темою
Українській крові присвятили колекцію прикрас

Резиденти та гості активно долучилися до благодійної ініціативи.

Юлія Руденко, CEO диджитал бізнес клубу, особливо наголошує: «Коли ми віддаємо, ми отримуємо вдвічі більше. Наша база створювалася не тільки для того, щоб дарувати комфорт для наших резидентів під час закритих івентів і спільного відпочинку, а і для всієї диджитал спільноти. Ми хочемо об’єднати весь ринок навколо соціальної ініціативи «Кров диджиталу», щоб подолати міф про складність донації крові. Тепер усі дижитал і креативні агенції, команди диджитал бізнесу зможуть здавати кров у стінах нашої THE DVIZH Бази зі смачною кавою і видом на Поділ». 

THE / D спільно з ДонорUA регулярно проводить донації крові, попередньо анонсуючи їх у своїх соціальних мережах. Нині в Україні існує нестача донорської крові у 75%, тому так важливо долучатися до таких ініціатив! 

«Як і будь-яке інше волонтерство, донорство крові може формувати довкола себе спільноти — ми гуртуємося, аби допомагати. Воно може бути корпоративною традицією для компаній, які хочуть підсилити свій соціальний внесок. Цей досвід об’єднує, а спільний результат вимірюється не в літрах, а у врятованих життях», — говорить співзасновниця ДонорUA Ірина Славінська.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео