15 Кві 2024, 11:29

Бренд зубної пасти у формі таблеток створив білборд на снігу з екологічним посланням

Поєднавши мистецтво, екологічну свідомість та картографію, бренд зубної пасти у формі таблеток Smyle із відомим сніговим художником Саймоном Беком вирішили створити найбільший у світі витвір мистецтва в боротьбі проти мікропластику та пластикового пакування.

Розташований у французьких Альпах поблизу гірськолижного курорту Лез-Арк, цей витвір мистецтва має на меті не лише встановити світовий рекорд, але й надіслати суспільству нагальне повідомлення про необхідність вибору без пластику.

«Це єдині сліди, які ми хочемо залишити. Ніякого пластику. Ніякого забруднення. Crush, Brush, Smyle» — це послання, включене в арт-об’єкт, що відсилає до безпластикового догляду за порожниною рота у формі таблеток.

Завдяки поєднанню своєї творчості та екологічної свідомості художник Саймон Бек втілив це послання в життя у вигляді витвору мистецтва з 135 000 кроків на замерзлому та засніженому озері. Твір площею 13 625 квадратних метрів був створений за два дні за допомогою кроків Бека з мінімальним екологічним «слідом».

Співпраця Саймона Бека та голландської компанії Smyle виходить за рамки встановлення рекордів — це заклик до дії як для споживачів, так і для бізнесу переосмислити свій вплив на навколишнє середовище. Робота була створена за два дні, а на третій день знову покрита шаром у 12 сантиметрів.

«Мене втішає думка про те, що моє мистецтво тимчасове, — каже Саймон Бек. — Цією роботою ми хочемо кинути виклик усталеному порядку, по-справжньому мислити і діяти по-іншому. Наші інноваційні продукти, такі як зубна паста у формі таблеток і це послання на снігу, є доказом цього», — говорить засновник компанії Альмар Фернхаут.

Smyle має на меті надихнути споживачів та бізнес на свідомий вибір.

«Цей витвір мистецтва доводить, що стійкі зміни починаються з креативного мислення та дії по-іншому. Цей світовий рекорд є остаточним доказом того, що ви можете надіслати переконливе послання світові з мінімальним впливом і мінімальним бюджетом», — говорить Міша Шрейдер, креативний директор агентства Fitzroy, яке розробило кампанію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео